Thursday, May 26, 2011

my kampung

minggu ni kalau ikut perancangan memang nak balik kampung..lagipun alang alang nak hantar sis balik uitm..dekat uitm dengan kampung..memandangkan musim buah dah bermula nak cerita keadaan di kampung aq..

 mujur kampung aq tak ada rambutan gading..tak suka sebab lekat celah gigi..haha...
tak lut nak gigit..tapi ramai yang suka

asam kerenda...masam

 pernah makan buah kat atas ini?buat jeruk lagi sedap


buaian ni lah tempat budak budak hilangkan kesunyian sebab kat kampung tak ada tv...orang besar sibuk dengan handfon dan wifi...

gambar ni paling sayang sekali..wan bersama ayam kampungnya...

manggis paling cepat habis makan..sodap
korang ada?

10 comments:

rara pinkmafia said...

alahai sedapnya manggis.rara suke laaaaaa.

Titisan Hujan said...

ala..da lama xblik kg..sob2

asam kerenda??xpenah mkn.mesti sedap kn.fisrt time dgr dan tgk nie

KAMIHIDUP said...

bestnya ada manggis. :)

liyana said...

rambutan gading la yg paling sedap x lekat kt gigi, hihi

waa dh lame x mkn manggis.. sedapnyee... :(

labulabi said...

alahai tak dapat balik kampung minggu ni.org kampung nak jengok kita org kat cni.huhu.lama dah tak makan manggis.kat cni punyalah susah nak cari manggis.thank for sharing. :)

bunga said...

sukerrr....nakkk..

Aimi dan Pakcik Hashim said...

buah apa tu buat jeruk

CutieIntan said...

wah asam kerenda...my favourite tapi yang muda buat jeruk sedap sangat

mOon jOhari said...

x pernah pOng makan or tengOk asam keranda 2...mcm kiut je...

mOktan gading mOon suka wlpn lekat celah gg...buat jem pOng sedap...

Mak Kucing........ said...

Best nya.....