Saturday, June 4, 2011

cousin from kedah

semalam cousin perempuan datang dari sg petani..pergi kuantan sebab ada kenduri,so alang alang dorang singgah la nak hantar barang..baru kahwin tahun lepas...rasanya dorang tengah bertolak balik ke kedah..


masuk kali ini,dah 2 kali dia datang sejak kahwin ini..sebelum kahwin pon rajin gak turun pahang..datang sekali dengan pak saudara..kami tak masak apa pun masak soto..

dia datang elok elok tengah bang,nak buka puasa..haha...yelah semalam kan 1 rejab..so siapa siapa yang tak habis ganti puasa..habiskanlah..

ni sekitar majlis perkahwinan dia..apesal lah aq rajin sangat pegang beg tu??


sori gambar tak terang sebab kami guna kamera fon saja..

semoga cousin ku berbahagia dan mendapat cahaya mata segera..yang aq pelik ada ke suami dia kata aq ni ke yang nak kahwin tahun ini..takpelah..doakan saja..

3 comments:

aizamia3 said...

tahniah buat pengantin.. moga berbahagia hingga ke akhir hayat..

sugar2 kapas strawberry said...

kirim salam dekat cousin ye

Drunbella Khoo said...

tahniah buat si pengantin :)