Wednesday, June 1, 2011

dongeng was back

happy june..sedap pula bunyinya nanti nak letak dekat nama anak la..ok ignore it..

memandangkan dah cuti sekolah..2 minggu..kalau dulu kat sekolah lepas waktu akhir belajar hari jumaat...terus balik naik bas..cikgu tengah ajar,otak dekat rumah dah...sekarang ni duduk rumah tak sangka pula dah cuti..
lagi dua bulan aq duduk rumah...then,im back to degree...

cuti dah start,dongeng indon pon start la..dulu selalu la tengok tapi sekarang tak dah sebab benda sama,dia ulang..sekarang tengah dongeng la kat tv cerita jaka tarub..i guess...tak berapa suka cerita indon,,episod beratus ratus tapi kita dah dapat agak ending macam mana..


kalau lepas habis cuti,tengah makan makan ni..maklum la makanan dari rumah,mesti kawan kawan cerita pasal indon...aq ni diam saja la..tunduk saja..tapi kalau aq cerita pasal cerita inggeris,,dorang pula diam...huhu..

dongeng melayu pon aq tak tengok inikan indon..entahla duduk rumah rasa tak suka cerita yang episod episod...malas nak menanti scene seterusnya...aq tengok kalau cerita habis...

iklan lg bez
baik tengok iklan daripada tengok cerita berepisod..iklan kan terus habis..haha..

tapi kita kalu bosan kita tengok juga even menyampah..
okay

7 comments:

nawal addina said...

tak minat indon film :)

Cik Puan Izan❤ said...

akak akan habiskan cerita yg akak dh mula tgk...

tapi, awk ni pelik...suka tgk iklan plk...hehehe

tiha said...

huhuhu mcm2x dongeng ada diorg buat...

mehla join kontest blog saya : http://fasham87.blogspot.com/2011/05/contest-of-fasham-blog.html

CintaZulaikha said...

baik tgk al kuliyah, lagi bagos...huhuhu~~

bunga said...

xsuker citer indo..sbb meleret..hhe..kadang2 xmasuk akal..

Jiji-Fify said...

mmg tak bleh blah la drama dongeng indon tu okayyyy.. tak kuasa! ;)

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

aLieF si Muncung ManiS said...

jom crita pasal movie english dgn saya...jom...hehe..