Sunday, June 5, 2011

good timing of holiday

sekarang kan tengah cuti sekolah..masuk hari ini,dah seminggu berlalu cuti..so masa inilah sesetengah famili akan pergi mencari barang barang untuk raya nak nak baju raya..

yelah sekarang dah bulan rejab tak lama dah nak puasa...puasa orang dah rileks dah..kalau kat bandar terutama dekat bahagian jual kain memang ramai orang berkumpul..ada juga yang pergi cari dekat oversea kan...

kami biasanya memang beli kain then suruh orang buat..tapi rasanya tahun ini kene beli sebab orang yang biasa tu dah pindah..beli sajalah,lebih jimat...

cuti ni pon bagus untuk siapa siapa yang tak habis ganti puasa lagi..kalau aq lah,aq ganti masa bulan syawal..sekali dengan puasa enam..so,tahun depan tak payah fikir ganti puasa dah..kan..


masa ni bulan 3 on the way nak balik penang..singgah sat..
takpun pergilah jalan jalan kat cameron ke..tempat itu dah biasa orang pergi..nora elena dan seth tan pon honeymoon dekat situ juga taw..huhu

1 comment:

Freaky said...

rasa nak puasa esok tapi tatau lagi cena.. huhu

Nak Towel Ini :D