Friday, June 3, 2011

haha husna

aq kan jadi babysitter di rumah..jaga baby namanya husna..dia lahir bulan 9..sekarang dah 1o bulan dah la..kebiasaan baby dah boleh merangkak dan dah tumbuh gigi kot..kalau dah berjalan lagi bagus..

tapi baby yang aq jaga ni kira lambat sikitlah sebab merangkak pon aq tengok macam pelik saja sebab kaki belah kanan merangkak,kaki belah kiri pula berjalan..cuba bayang macam mana...

maybe dia lambat sikit sebab dekat rumah dia guna walker so dia tak belajar sendiri lagi lah dari awal..bulan lepas dia baru boleh duduk..baby sepatutnya merangkak dulu baru duduk,tapi dia terbalik...duduk dulu baru merangkak..

tupon terkengkang kengkang..


dia ni bagus memang pandai pandang kamera...tengoklah masa ini dia 3 bulan lah..tapi dah posing..sekarang lagilah,malas nak letak gambar..

sekarang dia suka gigit benda benda..mungkin gusi gatal kot nak tumbuh gigi...
cepatlah husna oi

4 comments:

Freaky said...

selamat jadi baby sitter :D

Masalah Rumah Tangga

Azree said...

Dah berlatih awal-awal ni,

Boleh lah kahwin segera..

;)

pyqa rahman :) said...

she's cute :)

aizamia3 said...

cutenye dia..
practise make perfect.. hikhikhik..