Wednesday, June 8, 2011

muda ke?

dah sampai rumah tengahari tadi..nak tunggu buka puasa sekarang..tadi call kawan,,
lebih kurang ginilah..

kawan : abang qa sihat acu..?
acu     : abang aq sentiasa sihat wei..
kawan : bukan abang qa..maksud aq ayah qa..
acu     : huhu..qa tak habis habis dari hari itu..

tahun lepas masa parents aq datang melawat aq kat asrama,parents dia pon datang sekali kebetulan parking depan kereta kami..dia roommates aq..dalam bilik dia pon..

acu      : kereta baru ke?
kawan : hehe..barulah..
acu      : ayah aq tengok nombor plat pon tahu dah..
kawan : ha!ayah qa ada ke tadi?nampak mak qa dengan 
             abang qa saja..
acu     : haha..wei itu ayah aq lah..ngarot saja..

melampau gila kata abang aq..sebelum ini ada juga orang kata mudanya ayah..yelah sebab aq anak bongsu kan..siblings aq pon dah besar..
tapi tak pernah la sampai kata abang..huhu..tua dah 53 dah..


luv u

aq dah puas rotate gambar dah tetap senget..
ayah aq tua tua pon suka amik gambar syok sendiri taw..
aq rasa ayah aq tua maybe sebab aq tengok selalu..

No comments: