Sunday, June 19, 2011

susahnya nak tidur

hari ini bangun awal pula..padahal semalam tak tahu lah tidur pukul berapa..
duduk atas katil awal dah,
mata pejam tak tahulah bila..

tak tahu kenapa selalu susah nak tidur,.
nak kata tidur siang,tak pon...
macam macam wei kat kepala berfikir,

bukan bantal busuk ea..bantal peluk
bantal ni dibeli masa semua famili aq pergi cameron..
aq seorang saja tak ikut..

aq kalau nak tidur mesti ada selimut..tak kiralah panas ke..


pernah sekali tak boleh tidur sangat..aq rajin pula pergi kira
tompok tompok putih dekat strawberry ni.

yela..penat pejam mata tapi tak tidur pon..

akhirnya tidur juga aq sebab tangan memegang tasbih mak..
alhamdulillah acu..

tidur ni sebenarnya mati kecil kan..kalau mati,matilah kita..
sebab itu kena memaafkan orang sebelum tidur..

5 comments:

Izatie said...

I pon selalu ade masalah nak tidur. Kadang2 dok atas katil berjam tapi tak tidur tidur pon :O Heh.

Anisa Hang Tuah said...

alala.comel bersama cik stoberi

;)

Anak Wak Mail said...

kadang-kadang tension gak kalau susah nak tidur kan!hehe

say pon ada bantal tu kat rumah!

♥ p a A n i ♥ said...

sy pun ade satu bantal strawberi tuuu! :D

iPai said...

hee, bukan bila kira jadi segar balik ke ?