Thursday, June 2, 2011

wow swimming

pandai berenang tak?suka tengok orang berenang..laju saja...aq reti siapa cakap tak reti...haha tipu..biasa orang berenang mesti dekat pantai,kolam la..aq tak,aq berenang kat kolah..

waktu sekolah dulu time gotong royong asrama syok sebab dapat basuh kolah...memang jenuh nak mencuci tapi sebelum itu terjun dulu..masa tulah belajar tapi sekarang dah lupa...wei letih wei berenang sebab dia guna pernafasan yang panjang dan semua anggota badan kena gerak..

sebab itu orang kata kalau nak kuruskan badan,belajarlah berenang sebab berenang menggunakan semua anggota badan...serentak...

aq first belajar dengan kawan aq dalam kolah la..dia ambil kelas berenang..mula mula aq berenang badan aq tak bergerak pon,tangan aq saja yang bergerak sebab nya aq tak gerakkan kaki sekali..buat malu saja...semua orang dah lepas ke depan kolah,aq tetap tempat yang sama...haha...


mula mula belajar kena terapungkan badan dulu..macam kat atas ni..bukan buaya itu..sebelah buaya itu..gambar time family day..

tak payah nak bikini bikini..pakai tshirt saja..

aq terfikir pula berenang pon payah..inikan pula surfing..macammana la..dahla kene lawan ombak..aq ni jenis takut air sikit sebab aq suka membayangkan benda yang buruk buruk...contohnya tsunami,buaya ke,jerung ke..sebab tu berenang kat kolah yang mampu..

asrama korang ada kolah ke???
jawab jawab..

8 comments:

Sabihah said...

hahah..sy tak pandai berenang...^_^

salam kenal ^_^

KAMIHIDUP said...

belajar sikit-sikit lama-lama power nanti. :)

Kakzakie said...

Dulu masa kecik kakak pandai berenang, tapi masa bila jadi tak pandai pun tak tahu....

Cik Muda Sae said...

tak reti kot..tapi kalo dah kene kejar ngn shark..tros pandai kot..hehehe~

by Zent said...

hello sume and salam kenalan dari blog shahzone...
tp blog aq x secantik blog korunk..
jom promote blog...join segmen shahzone...

Segmen Shahzone: Sertai Segmen Shahzone Lepak 50 Blog Hangit! Blog Pilihan Shahzone Akan Menerima Ruang Iklan di Blog Shahzone Secara Percuma!!!

ayie said...

asrama kitorang xde kolah..huhu

nama anda ditag :)

http://ayie-fikri.blogspot.com/2011/06/mid-year-giveaway-by-nisa-menaip.html

Maya Lisa said...

Maya jalan jalan !

Maya Lisa said...

acuyuhan maksudnye ape ye ?