Thursday, July 28, 2011

ala rindunya

erm dah lam tak buat entri pasal husna,budak yang aq jaga sebab dah tak nursing dah..dok sorang sorang tegok video dia..rindunya..dia tu makan saja semua..orang suap stokin pon dia makan..haha..
dia suka makan benda masam budak kecik tu..
kalau kita lambat suap nestum ke apa ke dia marah..huhu..mesti dah boleh jalan dah kan..

husna bersama ibunya

gambar kat atas ni masa dia masuk wad seminggu..masa dia sakit..asyik menangis saja kerja..minum susu muntah..tapi lapar..huhu..

malam ni insyAllah mak ayah balik rumah...bosan wei tak ada orang nak usik..biasanya aq suka usik mak aq sampai mak penat nak layan anak bongsu mak ni..haha

3 comments:

Umedia Network said...

Cutenya. SUka2. Geram.... eeiii

cha zainol said...

rindu mummy jugak. huuu~

Ema Razali said...

comelnyaaaa! <3