Wednesday, July 20, 2011

cantiknya warna warni

bulan syaban nak melambaikan tangan dah..nak masuk bulan puasa dan raya memang banyaklah persediaan yang bakal dilakukan oleh mak aq
salah satunya mesti membeli majalah..biasanya setiap bulan beli majalah seri dewi keluarga,saji dan rasa..mak aq suka masak..

lagipon,sibling aq ramai perempuan,sorang saja laki..so,besar nanti,buku buku ni dapat ke anak perempuan juga..mak aqlah cakap..
nak dekat puasa,majalah yang ada tulis persediaan ramadhan atau syawal mesti mak aq beli juga contohnya nona..

seksinya ibu tunggal ni
 majalah dekat bawah ni wajib


sedap sangat tengok masakan masakan ni..rasa nak berlakikan chef saja..huhu


aq tak boleh tengok selalu majalah rasa,nanti tiba tiba perut berbunyi..menarik colourful


suka tengok biskut raya macam macam bentuk..tapi kadang kadang bentuk dan warna saja cantik,rasa biasa saja..
  
 

kalaulah depan aq ada macam macam jenis biskut,aq akan rasa setiap satu nya,tak kisahlah sedap ke tak..yang penting dapat rasa..

kami kadang kadang buat,tak pon tempah kat orang biskut..paling suka tart,gebu gila..biskut arab kalau makan cair dalam mulut saja..

sebab tu,sementara masih ada masa kat rumah ni bersama mak,aq guna sebaiknya untuk belajar..lepas raya ni  belajar balik..erm tak puaslah raya..

masa raya makan je semua..tak payah fikir diet ke..setahun sekali raya kan..

3 comments:

miloais said...

majalah rasa ogos
dah keluar
nak gi beli

ehhh.... iols tak reti buat biskut2 ni
sokmo iols beli jahhh!

acuyuhan said...

@miloaisbelilah..rajin jgk iols beli ea

Pure Mahabbah Fillah said...

hehehhheheee...

warna wrni...hiihi
hidup pon beseri2..hihi