Friday, July 29, 2011

haiwan pon ada perasaan jugak

masuk harini dah 2 hari kami tak bagi makan kucings sebab tak ada lauk..kalau bagi nasi saja tak makan..oleh sebab tulah dorang nerajuk kat aq..
tadi masa sidai kain,dorang lalu kat sebelah..aq meow dorang buat tak tahu ja..besenye menggedik gedik kucings tu..

kalau mood dorang baik,aq suruh makan duduk pon dorang ikot..

mula mula makan berdiri,beselah baru letak makanan..

lepas tu aq suruh duduk,baru sekor duduk..sekor lagi degil

comenye duduk sama sama
lepas tu aq suruh duduk lagi sambil tangan memegang penyapu lidi..baru duduk sekor tu..kucings tu memang takut dengan penyapu lidi..kalau dengar pon dah lari..
kiranya haiwan ni kalau kita latih dia akan terbiasalah ea..
kami taknak bagi dorang makan friskies sebab nanti sekejap saja habis..nanti lapar balik..

ok nak bagi makanlah..

11 comments:

Anum said...

comelnya aq punya cat

diya said...

betol2.
sy ada 13 ekor kucing.
makan nasik 5kali shari.
ishish.

ade sekor ni, kuat merajok.
kalau makan tak panggil, merajok.
kalau tido tak ajak masuk bilik, merajok.
kalau kami nak jalan, merajok.
ishishhhhhhh >.<

liyana said...

same la, kucing sy pun mkn nasik, mkn friskies xbape sgt kot, x kena tekak kucing kampung agknye, hehehe

NoYB said...

gemuknyer kucing2x tuuu...wah2x...kuat mkn...Comei sgt2x..>.<

Shawn Razaleigh said...

lepas ni latih diorang pegang penyapu n menyapu pulak..hehe

jemput singgah, entry baru :D

acuyuhan said...

@NoYBtupon dah kurus..dulu lg gemok

acuyuhan said...

@liyanaxpe jmat cket mkn nasi..xyh beli friskies

acuyuhan said...

@diyabesnye tdo dgn kucing..kmi kucing kat luor

Amy A. said...

adik beradik ke ni?..

acuyuhan said...

@Amy A.xlah...kuat bgadoh dorg ni

Pure Mahabbah Fillah said...

tomey nyer tucing2 2...ihi