Wednesday, July 27, 2011

memori najah

hari tu masa graduasi jumpa balik kawan kawan sekejap..rindu pula rasa..walaupun baru kenal tahun lepas tapi rasa cam dah lama..especially my classmates..6 najah..
masa graduasi tulah  dapat sekali dengan majalah sekolah,semua sijil sijil..baca majalah tiba tiba ada seloka kelas kami rupanya..tak tahu pula...

seloka
aq buat kerja betol betol,time bosan aq menyanyi..tak sangka classmates aq perhati aq selama ni..rasa macam kewujudan aq di kelas itu dihargai pula...huhu..
sebab tu mula mula masuk kelas,kan tak kenal semua pon..ada yang tak berani tegor aq sebab aq serius kalau ada homework ke,nak ngapal ke..
mula mula saja.lepas tu okay..belom dengar aq gelak lagi..

mostly my classmates semua dapat sambung ke usim,unisza..aq sorang saja dapat ke lain..takpa ada rezeki kita jumpa..

5 comments:

Eddy Dce said...

Mase paling best sekali bile jumpa kawan-kawan lame semula...lagi2 kawan sekolah...huhu....

♥e'in♥ said...

wah.. suke nyanyi ea.. huhu.. adk dpt smbg blaja kat mane?

acuyuhan said...

@♥e'in♥utm ic kl

acuyuhan said...

@Eddy Dcemmg pon zmn skol plg best

Amirah Suhana said...

hehehe wah siap ada pantunnn :)