Saturday, July 16, 2011

puasa nak dekat

malam ini nisfu syaban..15 syaban..seeloknya bacalah yasin 3 kali..buat solat sunat 2 rakaat..insyAllah di makbulkan..
tapi jangan jadi macam aq..baca yasin first round secara berjamaah,then ada orang call,sembang punya sembang...baca yasin semula..tengok tengok dah habis third round da..

mak aq kerling kat aq..huhu..

mak aq solat duduk
walau kita sakit macam mana pon,islam ni mudah banyak cara nak solat..nak tak nak saja..tapi kalau dah koma tu,qada' la lepas tu

ye lepas raya sambung belajar..tapi tak puas nak rayalah..

kalau kita sesaudara islam,doakanlah agar kesihatan mak aq baik..amin..kesian mak aq tahun ni memang mak asyik buat hantaran saja..tahun ni buat hantaran untuk dua kakak aq yang nak nikah hujung tahun ni..insyAllah..

7 comments:

cik pha said...

sakit penghapus dosa,insyaAllah cepat sembuh mak tu hee

Umedia Network said...

Kami doakan supaya mak awak cepat sembuh. :)

CikHaniBhulat said...

semoga mak cepat sembuh ye =) salam nisfu syaaban

fareha said...

Insyaallah mak awk cept sembuh..syaaban menandakn dekatnya Ramadhan..smga dpt keberkatan bersama

acuyuhan said...

tq bg spe yg doakan..semoga korg sihat selalu

nurahin said...

tenkiu follow :)

Mohd Nasri Md. Nasir said...

selagi hidup, selagi tu kena bersolat..hehe
salam ziarah.. :)