Saturday, August 13, 2011

bilalah saat itu..

dok sorang sorang atas katil rindu kat husna aq jaga dulu..galak budak tu..bestnya kalau ada anak saudara,,boleh main dengan diorang..nak main dengan adik tak ada adik...

sukanya husna dok sorang sorang
yang aq ada anak saudara sepupu..belah mak aq ramailah..

ammar zafran..setahun lebih

irdeena..2 tahun dah

layla..2 tahun..
ummar..setahun lebih
 irdeena,layla dan ummar sepupu...

nilah anak saudara sepupu pertama dari belah ayah aq..baru lahir

dah celik mata...
haha..insyAllah akan tiba juga saat aq nak bergelar mak su..best gile kawan kawan aq adik beradik 13 orang,10,12..paling banyak aq pernah jumpa kawan aq la..16 orang...

tapi dorang kata serabut ramai sangat..nak nak kalau ramai perempuan..nak share tudungla,brooch la,,haha..aq yang 4 perempuan pon kongsi kongsi jugak baju..ada juga masalah..
biasalah ada kekurangan dan kelebihan ramai or sikit sesebuah keluarga tu..

semua nya bergantung kepada rezeki...everything happens for reason..kadang kadang kelakar baby pon dah dapat anak saudara..

8 comments:

JungRara said...

chumel nyer~

Kakzakie said...

Adik beradik kakak 7 perempuan 1 lelaki. Best kami tak pulak ada masalah insa-allah moga berterusan.

Kakak suka yg irdina tu comelnya... macam mia pelakon tu...

Cik Penulis said...

Hai, salam kenal. :)

Nice blog. Suka sangat! btw, comel2 budak tuh semua. Seronok kalau ada ramai budak2. meriah sket. :D

Liana Norazmi said...

cOmelnyeeee... (:

cik mot said...

comelnyer~~ dh follow.. :) jgn lupe join GA mot yer.. hehe

sueMUNCET said...

hye my follower! saya ada buat contest.. kalau minat sila la join okey!

http://suemuncet.blogspot.com/2011/08/contest-saya-dan-makanan-dari-blog.html

HEROICzero said...

ramai2 macam ni , meriah masa raya nanti . =)

ouh iena said...

wahhh wahh cute la ^^