Tuesday, September 20, 2011

hari malaysia

minggu lepas sempena hari malaysia dapat juga aq balik dengan mak saudara..lagipon aq tak biasa lagi dengan tempat aq ni...balik sebab nak menghadiri majlis pernikahan pak cik aq merangkap adik mak saudara aq..

 nikah dekat masjid..kami bermalam di politeknik..akhirnya selamat juga pak cik bergelar suami kepada mak cik dengan dua kali lafaz..aq tak dengar apa apa sebab tak guna mikrofon..tiba tiba dengar orang dah baca doa..

 kami memang suka ambil gambar melompat sebab macam macam reaksi yang tak terduga pon terpamer...pengantin baru pon melompat sekali..tapi aq takmelompat timeni..just akak,abang,cousin dan pak cik...


nilah kerja kami kalau lambat sangat menunggu orang...masa ni selepas kenduri belah perempuan kat dewan..masani nak balik kuantan dah..mak dan ayah pon dah kena temuramah untuk ucapan selamat pengantin baru kepada pak cik..kami adik beradik pon kena sekali..

pengantin perempuan ni buat kenduri sekali dengan adik perempuan dia yang dah nikah tahun lepas..kiranya dua pengantin diraikan sekali..gambar kenduri tak dapat lagi..insyAllah minggu depan belah pakcik aq pula kenduri di kampung kami..

semoga pak cik dan mak cik berbahagia selamanya...segala masalah hendaklah cepat cepat diselesaikan..moga mendapat keluarga yang sakinah..amin

3 comments:

siti kektus said...

Lg mudah buat mjlis utk dua org skali kan. Hehe

Anum said...

hehhehhe
tahniah utk pakcik awk

adaQue yahya said...

best nye kawen :D