Saturday, October 29, 2011

budak memang macam ni ea..

assalamualaikum..enjoy juga tengok maharaja lawak mega ni..over all,indonesia la yang agak kelakar..nak cerita masa aq pergi konvo akak aq hari tu..aq dan akak atas aq duduk lah luar..mula mula duduk depan dewan konvo tu..lepas tu semakin lama semakin tinggi matahari naik semakin panas semakin berpeluh kami dan semakin laju kaki kami berjalan ke tempat yang teduh..so lepaklah kami dekat pusat islam..
kami duduklah dekat depan tangga tu..tempat orang masuk..mula mula ada seorang budak ni saja..sembang sembanglah dengan budak ni..kami pelawa makan oreo..tak nak sebab dia shy shy cat kot..
lepas tu terus duduk bersila depan kami..kami pon pelawa lagi..ambil juga oreo kami..lepas tu dia pandang kami lagi..kami pon bagi lagi..biasalah budak budak kan cepat lapar..kami tak makan sangat oreo tu sebab kami lapar nasi..
lepas tu,dia nak sembang dengan kami,tapi ada ke dia tanya soalan yang tak logik..such as
-nama sebenar apa?
-umur berapa?
-anak ke berapa?
-dah kahwin belum?
-ada boyfriend dah?

kami pon layan sajalah..tapi bagi jawapan tipu..yang aq tak tahannya ada ke dia tanya soalan dah kahwin belum???tua sangat ke kami ni..bila kami tanya kenapa dia tanya soalan tu..dia kata sebab aq pakai cincin,akak aq pula pakai inai..boleh tahan juga mata budak ni..



siapa yang tak dapat masuk dewan,boleh saja tengok dekat bahagian bawah pusat islam..tapi kami ni budak baik,kami bagi peluang dekat orang orang lain tengok tayangan tu..

cantik tak tempat kami lepak..sebelah pemadam api..bukan apa untuk keselamatan kami juga..kami punya bosan kami main benda alah ni..kebetulan kami makan oreo time tu..

tengah tengah perhati keliling,tiba tiba kami nampak budak comel ni..mula mula aq nak ambil gambar dia,tak nak..banyak kali pujuk akhirnya nak juga..tapi bila aq tanya,dia tak jawab sangat..maybe sebab gigi rongak kot..huhu
comel rambut dia
banyak sangat baby dekat sana..comel comel belaka..sampaikan setiap baby yang aq jumpa ,aq tegur..
maharajalawak tak ada elimination malam ni..biasalah first week..

1 comment:

♥ Awyyn Teletubbies ♥ said...

Alahai. Kenapalah dgn budak2 tu? :D