Wednesday, October 5, 2011

entri d library

setelah sekian lama tak dapat nak update blog,bukan apa..dapat tu dapat cuma nak letak gambar tu lambat gila loadingnya...tu aq sanggup angkut notebook pergi library..tak sukalah tengok blog dah lama terbiar..macam macam cerita aq nak cerita..

gambar dekat bawah ni sekitar kenduri pak cik aq di kampung kami..dulu masa hari malaysia aq cerita pasal kenduri belah perempuan..tapi kami tak sempat nak ambil gambar pengantin..lagipon tak penting pon gambar diorang,diorang bukan buat kerja,biasalah pengantin raja sehari..kami orang belakang kenduri yang letih letih..huhu..tapi mujur ada masa nak bergambar..





cuzins lelaki yang banyak membantu

masak nasi
 macam biasalah juadah kami turun temurun semestinya nasi arab..hari tu kami hidangkan nasi arab dengan lauk ayam sekali..biasanya kami buat daging saja..tak tahulah raya haji nanti nak masak apa..sebab semua bergantung kepada ayah aq selaku ketua chef..

 gambar dekat bawah ni masa nak balik esoknya ahad..

pak ngah yang letih menunggu..
selamba saja pak ngah aq baring atas kereta birasnya..huhu

masa tu nak bersalaman lah sebabnya aq balik dengan mak saudara aq..family aq balik asing..

1 comment:

Yana Kama said...

haha~dahsyat tu Pak Ngah posing..sporting habes..