Sunday, November 6, 2011

new born

kucing kami bertambah..alhamdulillah..tak declare pon kucing kami..tapi dah beranak sebelah tingkap kami..kucing kamilah..lagipon mak dia,kami yang bagi makan..aq nak namakan dia aisyah humairah sebab kulit dia putih kemerahan..nanti kalau dia dah besar,,nak namakan dia pula hajarul aswad..sebab dia hitam



kitty dah nak tidur sebab kitty kan perlukan tidur yang banyak untuk membesar macam baby juga..selamat hari raya aidiladha..semoga perjalanan orang orang yang membuat haji selamat dan diterima oleh Nya
sayangilah binatang especially kucing..jangan jadi macam negara china yang makan kucing

3 comments:

yen(toka ziizokukuto) said...

teima kasih coz follow my blog :),,
Wah comel ini kucing :),,,heheheh,,,biasalah,,kecik lagi(jawab sendiri)

cart kartika said...

wa...comelnye kucing.. hmm suka sgt^^ tp ika sndri xpnah bela.. hehe

Lee-kun said...

comeyl giler, mata biru lak tuh..!! kuchen mat salleh neyh.. XP