Monday, December 26, 2011

tutti buah buahan

assalamualaikum
sekarang musim buah..dapat juga merasa buah buahan di kampung semalam..durian,rambutan,dukong..dapatlah melepaskan kempunan..memandangkan dekat area tempat aq baru buka cawangan tutti frutti..kami pon pergilah mencuba atas desakan kakakku..
indera mahkota

sebelum tu kami pergi beli kek dan durian sempena birthday aq dan mak yang lepas..birthday dah lama,tapi disebabkan baru balik rumah..

durian n kek
semuanya ada 9 slices jenis kek yang berbeza..tapi dalam gambar ni ada 7 saja..antaranya kek secret recipe durian,mango,fibre,carrot,black forest,karamel,..then makan durian dan rambutan..kek perisa durian tu yang lambat sikit nak habis..huhu
esoknya,balik kampung..balik hari saja sebab esok ayah kerja dan aq balik kl..
mengait
kami sampai agak awal..lagipon tok dekat kebun,tak sampai lagi..so keluar keluar terus ambil rambutan..

gambar mak aq tak ada sebab keluar kereta mak terus ambil rambutan banyak banyak then makan sorang sorang dalam kereta..huhu..haha..kami pon tak perasan mak hilang..

jom solat mahgrib..

6 comments:

black_mel said...

banyaknya kek secret recipe...choc indulgence xde?

Fatin Farhana Binti Ramli said...

terliur ni .. haish ..

Aida Omar said...

bestnye suasana kampung kan.. lagi2 sekarang musim buah buahan lagi masyukkk! hehe.. banyaknye kek dia 9 slices gitu..

SyamimiNazifa said...

sedapnyaaa :)

Picoz Shupalula. said...

belom berkesempatan makan. huhu

::CIK LYNN:: said...

srnoknya dpt mlantak buah2...hehe