Friday, February 3, 2012

salam jumaat

assalamualaikum.selamat pagi
sarapan pagi ni dengan kueytiow kerang..hot spicy..dah lama tak makan kerang..kerang bagus untuk menambah darah..dulu aq tak suka kerang sebab rasa macam ada pasir sikit..tapi bila tahu khasiatnya,terus makan kerang..nasi lemak kerang pon sedap kan..
minggu lepas aq,kakak dan mak punggah la buku buka lama dalam kotak..nak kemas..terjumpalah buku yang menarik..yang boleh dibaca selama aq cuti sem ni..

simple word
aq tak tahu ni buku siapa,sama ada kakak aq ke,siapa siapa ke..buku ni dah lama nampak,tapi baru terasa nak buka baca..memang best..ayat simple..boleh buat rujukan karangan..sesuai bagi sesiapa yang nak belajar inggeris..
author sarah halway..

salam maulidur rasul
maulidur rasul bila ye?aq tak sure bila..yang aq sure semua media and iklan pasal maulidur rasul..
salam maulidur rasul,semoga maulid baginda akan disambut dengan zikir zikir dari umat nya..

5 comments:

nur anis said...

salam maulidul rasul..:)

Zura said...

salam maulidur rasul..

farah hanim said...

salam maulidul rasul jugak
hehe
best kadg2 bace buku bi yg simple ayat dia
hehe

Kakzakie said...

Maulidur Rasul ahad ini sayang... jgn lupa sesama kita berselawat.

Fikri said...

Salam maulidur rasul :D