Tuesday, June 5, 2012

perihal rindu

assalamualaikum selamat pagi

kelmarin famili datang,alang alang singgah jap dekatku sebab ada kenduri..maklumlah sekarang kan cuti sekolah 2 minggu,memang banyak sangat kenduri kahwin area kl dan selangor..dapat lepaskan rindu..tula kelebihan kalau duduk dekat ibu negeri malaysia ni..

tapi tak dapat nak lepaskan rindu dekat kucingku sebab last balik rumah bulan 4, dulu kalau aq atau akak aq cuti,kami yang ambil alih bagi makan,,tapi sekarang mak ayah yang bagi makan pula..

kucing tradisional
"saya nak makan"
kami biasa bagi makan nasi dan lauk saja kucing kami..sebab kucing kami perut melayu macam kamilah..kalau malas nak gaul nasi+lauk,barulah bagi friskies..
ok...jom study

9 comments:

Anum said...

study elok2

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

zmn dulu pow mmg kiter bg makan nasik ngan ikan khen...rasa ituew murah dan sedap kot hahaha

CintaZulaikha said...

sampai berdiri tuuu nak makan, kiuttt~~

seb baik kuceng cik blog perot melayu, kot western ja...ha, naya2

Kuronofu91 said...

Huhuhu..comel jer kucing tu berdiri nak makan....

https://www.facebook.com/kuronofuphotography

nur anis said...

kucing saya pun makan nasi je lah..kucing kampung..hehe

Panglima Muda said...

salam , jenguk jap

deno said...

kucing deno dulu zaman kanak2 pun makan nasik... kucing yg skrg ni makan friskis... huhu

Uchi kay-f @hmad said...

urg kuching sarawak iya...

Cik Amal said...

alahai, makan berdiri tu~~
comell kowt kucing tu~~
btw saya follow sini