Monday, September 10, 2012

new sem

assalamualaikum

hari ini bermulalah sesi pembelajaran untuk sem 3 ni tempat baru di JB..agak mencabar sebab kami tak tahu jalan shortcut untuk pergi ke kelas or tempat tepat lain.. sangat berbeza dengan suasana di KL..

kami dapat kolej tun fatimah yang serba kuning,,oklah sebab dekat dengan fakulti,,so boleh jalan kaki.. dan dekat dengan kafe..

meja study

locker and bed
ok..lepas ni nak masuk kelas pukul 2 petang..

9 comments:

Lelaki Ini said...

wah..
siap dah ada makanan!best plus seronok!

Siti Aniza said...

eh,kita pun ada kelas jam 2 nanti.. tapi kelas dibatalkan. tskk tskk. mujur tak pergi lagi. -.-'

Anum said...

sis pun dah bermula sem baru

Everything's Everythings said...

Eh comel plak bilik ni ;D
alhamdulillah nmpk semuanya selesa

D i n said...

kemas je tempat haha

Budakkoko said...

best giler dpt blik mcm neh :)

arifah said...

Acu, study kat Jb ke? mana?

Ejam Ejam said...

awal sem mcm tu ler. kemas ber sih.. ehehe..

kite tunggu minggu ke 3.. :D

duniafana said...

terbaekkk stdy smart ok