Monday, December 31, 2012

outfit II

assalamualaikum

seringkali kita dengar perempuan selalu mengeluarkan kata kata "nak pakai baju apa ya? tiada bajulah nak pakai hari ini", sedangkan baju punyalah banyak dalam almari terutamanya ketika hendak keluar ke sesuatu tempat.

yes, i admit it.. sedangkan nak pergi kelas pon kadang kadang fikir banyak kali nak pakai baju apa, last last lambat pergi kelas sebab pilih baju punya lama.. pernah tak korang alami situasi di mana tak ada baju nak pakai, dikhuatiri takut ditegur pakai baju berulang..

putra mall





masa first sem dulu, baju kolejlah yang menjadi pilihan aq selain baju kurung sebab awal awal sem kurang baju.. sampai ke terengganu masih setia pakai baju kolej jika ada aktiviti bawah uni.. tapi sekarang baju tulah yang jarang dipakai akibat percambahan baju lain..
alhamdulillah dah genap 4 tahun aq berblogging

7 comments:

kocix! said...

tahun baru beli baju baru
hahha
selamat tahun baru!

ct kektus said...

kalau nak jalan2,pening jugaklah nak pilih baju. tapi kalau setakat nak ke kelas, hentam je pakai baju pape. hewhew

Zuki Deen said...

salam. saya pun x sempat beli baju baru utk sesi persekolahan 2013 sbb malas nak kuar dlm hujan lebat n banjir ni...baik dok umah aje..

saifudin abu izzudin said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

NJihe.am said...

singgah sini. dapat rakan blog baru :)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

pernah2,,heheh payah betol nk pilih,,tp takpe pakai ulang2,yg pnting kite selesa,,pedulikan jek ape org kate=p

Noraqilah Johari said...

qiela pun slalu cam 2 :)
padahal baju b'lambak lam almari..hehe :)

jemput singgah :)

http://noraqilahjohari.blogspot.com/2013/01/angkuhnya-dirimu.html