Tuesday, August 27, 2013

About Pets

assalamualaikum

sedar tak sedar dah nak hampir habis cuti semesterku..minggu depan dah kena balik utm.. so tadi dah beli tiket dekat (TSK) Terminal Sentral Kuantan yang baru buka tu, bagus juga pindah dekat IM sebab lagi dekat dengan rumah.. kalau dulu terminal lama, beli online saja suruh kakak sebab malas masuk bandar..

alang alang bawak kucing sekali untuk jumpa veterinar.. gambar dekat bawah ni banyak bercampur campur dengan dulu dulu punya..


aswad dan rior



pergi jumpa veterinar ni sebab nak cucuk vaksin saja .. vaksin perlu dicucuk 3 kali setahun.. so semua kucingku dah cukup dicucuk vaksin 3 kali..
ok pen off

2 comments:

tenku butang said...

Follower ke : 3722
Hai.. Salam Kenal..
done follow.. jom follow blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Kesah Kami Jer said...

ye ke lu bawak kucing dalam kereta . kami pun sama lah bawak kucing ke kampung sebab x de sapa nak jaga kucung ni heheee..