Tuesday, September 16, 2014

Cabaran 30 Hari/Hari 16:Siapa, Bagaimana Anda 10 Tahun Lagi


Assalamualaikum


Memang high order thinking semua task dalam Cabaran 30 Hari. Rasa macam takut nak fikir siapa dan bagaimana kita 10 tahun akan datang sebab kita tak tahu kita ada lagi ke tidak dan takut juga bila umur dah mencecah 30 an. Tapi jika dipanjangkan umur mungkin masa tu aku dah berumur 32 tahun dan insyAllah bahagia.


SIAPA DAN BAGAIMANA ACUYUHAN 10 TAHUN AKAN DATANG???




InsyAllah aku sudah memiliki title isteri dan emak. Wah malu pula bila angan angan kita diberitahu semua orang. Mungkin aku memiliki seorang suami yang baik, anak yang baik dan keluarga yang bahagia. Dalam masa yang sama aku nak sangat masa tu parents aku masih ada lagi sebab nak balas jasa mereka.


InsyAllah aku sudah memiliki career yang kukuh dan boleh membahagikan masa antara famili dan kerja dengan baik. Nak jaga mak ayah sepertimana mereka jaga kita time kita kecil, nak bahagiakan mereka selagi mereka masih hidup dan sentiasa mendoakan kesejahteraan mereka juga siblings yang bahagia. 

Mudah mudahan kita diberi peluang itu dan berikan rezeki yang melimpah ruah. Ok Thanks for read

4 comments:

Nora Asfa said...

Mudah-mudahan impian terlaksana.. bila niat kita baik maka Allah akan beri yang baik-baik.. In Shaa' Allah.. good luck :)

Nora Asfa said...

terima kasih sudi menjadi rakan blog Nora Asfa.. salam perkenalan.. semoga mengeratkan lagi ukhwah :)

Ayuni Rafilah said...

Semoga segala impian terlaksana :)

Miss Syafiqah Qiu said...

Baiknya akak acu ni.. ^_^