Friday, September 26, 2014

Cabaran 30 Hari/Hari 26:Gajet Kepunyaan Anda


Assalamualaikum


Fuh penat sangat tadi seharian pergi Kota Tinggi berjemur jemur. Aku tak tahu sangat apa maksud gajet, so aku just letak apa yang aku rasa gajet. Kamera hebat hebat tak ada pon, cuma mengharapkan handfon dan powerbank sajalah nak pergi mana mana takut bateri cepat habis. Kalau dulu ada dua fon, so tak payah bawa powerbank.




GAJET KEPUNYAAN ACUYUHAN


Laptop
Powerbank
Hardisk
Pendrive
Handphone


Kalau dulu aku guna Samsung GT S5570 dan Samsung GT I9003 tapi since dah rosak so sekarang guna Lenovo S650. Aku prefer fon yang dual sim, kamera sharp dan saiz poket seluar sebab aku jenis yang malas nak bawa beg. So far oklah even kamera depan tak cantik sangat.

OK Thanks for read. Happy weekend ya

No comments: