Thursday, September 4, 2014

Cabaran 30 Hari/Hari 4:Buku Kegemaran Acuyuhan



Assalamualaikum


BUKU KEGEMARAN ACUYUHAN???


koleksi lama

Aku suka baca NOVEL tapi tengoklah ketebalan novel tu dulu. Biasanya kalau novel ni aku akan baca lepas kawan aku baca, kalau best baru baca kalau tak best memang tak baca sebab sekarang ni feel nak baca novel dah kurang tak macam dulu. Sekarang pon novel tak beli pon, just pinjam dengan kawan yang mostly kaki novel.


Dulu kami adik beradik selalu beli novel Alaf 21 sebab best dan harga pon semua bawah RM20, tapi sekarang ni Alaf 21 dah tak sepopular novel lain dan sekarang novel semua dah atas RM20 dan makin tebal dan makin banyak merapu jalan cerita. Lagipon sekarang ni tak payah baca novel tak apa, tengok saja tv mesti based on novel.


Kalau di rumah, bosan bosan tak tahu nak buat apa, aku lebih suka belek BUKU MASAKAN mak aku sebab aku suka tengok gambar gambar menarik dan cara masak tapi malas nak masak. Rasa macam nak petik jari then semua makanan impian ada sekelip mata. Wahh.. Bukan apa mak aku setiap bulan mesti beli RASA, SAJI so anak anaknya baca sajalah.


since sekarang di kolej, tak sempat nak ambil gambar buku. Thanks for read

1 comment:

Miela Asmila said...

hai..dik..thans tingalkan link .. akak pun peminat novel dulu.. betul macam adai kata, lagi tebal novel tu lagi merapu ceritanya..kadang kadang ras rugi lak beli rm20- RM 50 tapi jalan ceritanya membosankan.. ada dua tiga buku yang akak beli tapi baca tak habispun sebab tak seronok..bosan..
sekarang akak lebih suka baca buku motivasi santai..ok selamat berkenalan.kak mila