Monday, September 8, 2014

Cabaran 30 Hari/Hari 8: 5 Lagu Cinta Kegemaran Anda


Assalamualaikum


Sejujurnya aku bukan jenis dengar lagu selalu sebab aku lebih prefer online dan semua lagu terbaru sekarang ni memang tak tahu kecualilah kalau jadi OST drama ke. Walaupun tak berapa minat dengar lagu, tapi dalam fon aku tetap ada lagu lagu tetrentu yang hanya aku suka saja itupon belas belas lagu saja. Yelah kadang kadang kita perlukan juga masa yang duka untuk diubati dengan dengar lagu.


5 LAGU CINTA KEGEMARAN ACUYUHAN???




#ROMAN Kilafairy ft Roman




#ANGIN SYURGA Misha Omar




#SKYSCRAPER Demi Lovato




#TALKING TO THE MOON Bruno Mars




#KU PINANG KAU DENGAN BISMILLAH Rossa ft Ungu


Selain lima lagu ni, aku suka juga semua jenis lagu yang bersifat sentimental. Tak adalah yang terlalu terjerit jerit dan slow sangat. Sebab lagu sentimental ni boleh membuatkan kita menghayati lirik lagu ni lagipon musik yang terlalu kuat pon boleh merosakkan otak kan.

Ok Thanks for Read

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

all the best

ribut sutrisno said...

Asslkum....aku ingin komen nih!
Pernah nggak dengerin lagu2 dari AIR SUPPLY...menurutku cukup enak.