Monday, December 1, 2014

Asma's Wedding


Assalamualaikum


29 November lalu, kawan sekolah menengah aku kahwin. Tunang pon senyap senyap tiba tiba dapat wasap "acu, aku dah tunang".. tiba tiba sekarang dah jadi bini orang. Dari bulan lepas lagi, aku plan nak pergi tapi kita hanya mampu merancang, tak boleh pergi sebab ada program minggu yang sama. Takkanlah nak balik dengan alasan kawan kahwin dahla tu program bawah aku, memang pelik kalau pengasasnya sendiri tak ada.


Oleh sebab aku tak dapat pergi, awal awal lagi dah pesan dekat member suruh ambil gambar banyak banyak sebab nak update juga dekat blog even aku tak attend. Sedih sangat tak dapat pergi sebab dah lama merancang, tak ada rezeki katakan. Satu lagi sangat jealous tengok kawan kawan dapat berkumpul balik ramai-ramai.


selepas nikah

Anyway bila tengok gambar cantik sangat asma, solekan pon cantik, persalinan pon cantik. Memang sangat sesuailah dengan kulit asma yang putih tu. Buat Asma Selamat Pengantin Baru Moga bahagia dunia akhirat, dimurahkan rezeki, Mendapat Keluarga Sakinah dan dirahmatiNya.


SELAMAT PENGANTIN BARU ASMA!!!




Dengki tau tengok gambar bawah ni ;(








Erm dah tak terkira dah berapa ramai member dah kawin. Belum kira kawan dekat UTM ni, semua tunggu nak beranak saja tahun depan.

OK Thanks for read. Pen off

3 comments:

Nur Inani said...

tahniahh untuk kawan awak :)

aizamia3 said...

Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat buat asma dan pasangan..

biasalah.. kita hanya merancang.. tapi sekurang-kurangnya dia faham kenapa acu tak dapat hadirkan diri..

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

tahniah buat kwn acu (asma) moga berbahagia till jannah... aminnn

p/s: memng cantik baju pengantin.. make up pn simple but nice... hehehe