Saturday, June 13, 2015

Eesha Udaina's Birthday Celebration


Assalamualaikum


Alhamdulillah semalam aku dah habis menjalani praktikal selama hampir 6 bulan. So masa yang ada bolehla update kisah yang tergendala. 6 Jun lepas kami pergi Selangor, duduklah rumah kakak sampai esoknya Ahad. Sampai rumah tengah hari tu, terus lunch dan petang tu pula memang langkah kanan kami sebab akak ajak pergi rumah kakak iparnya ada sambutan Hari Lahir untuk anak bongsunya Eesha Udaina yang genap 1 tahun. So pergilah kami meraikan sekali. 


Simple and cute decorations =)

Antara juadah yang dihidangkan ialah Spagheti Carbonara, Mi Daging, Aneka Roti, Aiskrim dan semestinya Kek Hari Jadi. Simple dan menarik sangat hiasan dan makanan pon sedap.


Juadah yang dimasak oleh mak mentua kakak

Kek pula sangat sedap Blueberry Cheese Cake. Memang syok sangat kami makan sebab tak ada orang sangat pon cuma family abang ipar saja, makanan pula banyak sangat. 


Blueberry Cheese Cake and soft drinks

Dah kenyang makan, duduk sembang sembang pula. Lepas tu makan pula pencuci mulut Asikrim aneka flavour antaranya Oreo, Double Dutch dan Choco Blast. Memang sedap sangat padahal birthday girl nya tak makan pon, kami pula yang beriya makan,


dessert

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO EESHA,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.
*tepuk tengan*


nenek eesha, kakak eesha, pak cik eesha, eesha dan datuk eesha

Eesha yang super duper comel

Sedikit ucapan untuk si kecil Eesha:


Eesha, Selamat Hari Lahir moga membesar dengan sihat dan kuat. Moga menjadi anak yang solehah di dunia dan akhirat. Amin


HAPPY BIRTHDAY EESHA UDAINA!!!
OK Thanks for read. =)

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI