Sunday, July 12, 2015

Raya Count Down 2015


Assalamualaikum


Menjelang hari raya ini, memang menjadi kewajipan aku dan kakak aku untuk duduk di kampung sekejap untuk membantu tok (nenek) aku kemas rumah, basuh semua taik taik tikus, taik kelawar, taik burung hantu dan segala jenis kotoran habuk di rumah tok sebab hampir setahun jugalah rumah tok ditinggalkan. So memang tugas kami untuk mop lantai kayu, sapu, cabut langsir semua dan tukar semua cadar sarung bantal dan kusyen. 


Esok pon dah nak bertolak semula balik kampung nak teruskan semua kerja kampung yang tergendala, tergendala disebabkan kami buat kuih raya dan tolong kakak aku siapkan tempahan 200 balang Chocolate Chip Cookies di bawah ini.




bosan buat cookies, selfie kejaplah

Pagi petang siang malam memang diselubungi dengan cookies, rumah pon dah bau cookies, memang mencabar perut di bulan puasa ini. So lepas siap buat tempahan kakak, kami go on dengan buat cookies yang lain antaranya Semperit Susu, Bunga Dahlia, dan Popia Nestum. Rasanya aku ada kongsi resepi Semperit Susu dan Chocolate Chip tahun lepas. Boleh tekan link di bawah:





Kuih raya yang sempat di buat

Sebenarnya kalau ikutkan plan, memang banyak sangat nak buat pelbagai kuih raya, tapi disebabkan kami mula buat kuih pon dah lewat, so agak terbatas jugalah tenaga nak buat kerja lain. Yang paling penting dapat belajar buat POPIA NESTUM yang akan aku kongsikan resepi mudah ini.

ok Thanks for Read =)

3 comments:

ibunelah diarabsaudi said...

Selamat Datang di SITUS resmi togel-AKI DARMO
Izinkan kami membantu anda semua.
dengan Angka ritual Kami..
dengan bantuan mahluk ghoib melaui ritual khusus
Bisa menghasilkan Angka Ritual Yang Sangat
Menjanjikan. togel yang akan keluar hari ini
Angka Yang Bakal Keluar Untuk Toto Singapore
Maupun Hongkong dan malaysia atau putarang togel lainya Kami bekerja tiada henti
Untuk Bisa menembus Angka yang bakal Keluar..
dengan Jaminan 100% gol / Tembus…!!!!
Tapi Ingat Kami Hanya Memberikan Angka Ritual
Kami Hanya Kepada Anda Yang Benar-benar
dengan sangat Membutuhkan...
Kunci keberhasilan kami. Anda Harus
OPTIMIS Angka Bakal Tembus…Hanya
dengan Sebuah Optimis Anda bisa Menang…!!!
Apakah anda Termasuk dalam Kategori Dibawah

1. Di Lilit Hutang
2. Selalu kalah Dalam Bermain Togel
3. Barang berharga Anda. sudah Habis Buat Judi Togel
4. Anda Sudah ke mana-mana tapi tidak menghasilkan Solusi yang tepat
5. Keluarga anda.sdh hampir.berantakan gara2 Judi togel

Jangan Anda Putus Asa…Anda sudah...
berada Di blog yang sangat Tepat..
Kami akan membantu anda semua dengan
Angka Ritual Kami.dengan bantuan mahluk Ghoib..
Mulai dari CB, AI, SHIO, 2D,3D,4D & 5D,6D,7D,9D.
HUB: AKI DARMO di:( 082-310-142-255 ) ATAU KTIK -http://angkajitukidarmo.blogspot.com

anjalbress anjal said...

Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual MBAH…Angka MBAH EROK PRANAL Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu NomoR MBAH EROK PRANAL..Saya coba beli Paket 4D ternyata Tembus…dan Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib MBAH EROK PRANAL…Yang SaYa Minta Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer MBAH EROK PRANAL 085 377 797 151.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari)))

anjalbress anjal said...

Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual MBAH…Angka MBAH EROK PRANAL Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu NomoR MBAH EROK PRANAL..Saya coba beli Paket 4D ternyata Tembus…dan Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib MBAH EROK PRANAL…Yang SaYa Minta Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer MBAH EROK PRANAL 085 377 797 151.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari)))