Saturday, January 7, 2017

Tony Roma's Citta Mall


Assalamualaikum

Rabu lepas kami cuba makan di Tony Romas Citta Mall. Makanan disini lebih kepada western, tapi macam biasa kami memang akan ambil lunch set.




Menu

Sementara menunggu pesanan kami sampai, kami dihidangkan dengan appetizer iaitu mushroom soup dan roti.


Mushroom soup and lipton tea

Roti mexico

Mushroom soup dia sangat sedap lagi sedap dari Pizza hut. Sebab mushroom soup dia ada kentang ketul ketul dalam tu. Roti mexico pun sedap, keras diluar lembut di dalam cicah pula dengan butter cheese.


Chicken Salad

BBQ Chicken 1/4

Aku tak tahu kenapalah aku pergi order salad though aku bukan jenis makan salad. Tapi nasib baik sedap, dapat juga aku habiskan. BBQ Chicken pun sedap tapi kawan aku dapat yang bahagian isi, so agak muak sikit. Kawan yang lain pesan Mojo Chicken and BBQ White Chicken tapi tak ambil gambar pula


Chicken Salad = RM 16.9
Mojo Chicken = RM 16.9 × 2
BBQ Chicken = RM 16.9 × 3
White Chicken = RM16.9

GST = RM 7.78
Serv = RM 11.85
Total = RM 137.95


Candy free masa nak bayar

Bagi aku ok lah untuk sesekali lunch di sini, memang worth it dengan budget Rm20 included main dishes with soft drinks, mushroom soup and bread.
Thanks for Read. Pen off ☺

1 comment: